Pages

27 Ocak 2014 Pazartesi

Patlıcanlı Tavuk Çorbası



Közlenmiş patlıcanın buram buram harika kokusu mutfağı sardığında çorbanın enfes olacağından emin olacaksınız :)

Malzemeler:

2 tavuk incik
1 patlıcan
1 su bardağı yoğurt
2 kaşık un
Nane
Tuz

Yapılışı:

Tavukları haşlayıp suyunu tencereye aldım ve tavukları minik parçalara ayırdım.

Patlıcanı közleyip musluktan akan suyun altında kabuklarını soyup küçük küçük doğradım.

Tavuk suyuna bir miktar sıcak su ilave edip içine patlıcan ve tavukları koyup ocağı yaktım.

Kaynadıktan sonra ayrı bir kasede karıştırıp yemeğin suyuyla incelttiğim yoğurt ve un karışımını ağır ağır ekledim.

Naneyi de ilave ettim.

Bir taşım kaynattıktan sonra tuzunu ayarlayıp altını kapattım.

Dilerseniz üzerine tereyağı eritip dökebilirsiniz.

Afiyet olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder