Pages

27 Ocak 2014 Pazartesi

Kabak Çorbası



Meşhur kabak çorbam karşınızda.....

Malzemeler:

2 yemek kaşığı zeytinyağı
2 diş sarımsak
1 orta boy soğan
2 tane kabak
1 su bardağı yoğurt
2 yemek kaşığı un
1 tane büyük boy domates
6 su bardağı su
Tuz ve baharatlar

Yapılışı:

Zeytinyağında soğan ve sarımsakları kavurdum.

İçine minik küpler halinde doğradığım kabakları da ekleyip suyunu çekene kadar kavurdum. Başta kapağını kapatıp sonra açtım ki suyunu çeksin.

 
 
6 su bardağı sıcak suyu ilave edip kabaklar yumuşayana kadar kaynattım.

İçine ayrı bir kasede karıştırıp yemeğin suyuyla incelttiğim yoğurt ve un karışımını ilave ettim.

Bir taşım kaynattım.

Ayrı bir tavaya bir iki damla zeytinyağı koyup domatesi küp şeklinde doğrayıp soteledim.

Yemeğe ilave edip altını kapattım.

Üzerine her zaman karabiber yaparken bu kez kişniş koydum ve çok lezzetli oldu. Kekik de yakışıyor.

Tercih sizin :)

Afiyetler olsun....

0 yorum:

Yorum Gönder