Pages

20 Ocak 2014 Pazartesi

Fırında Sebzeli Levrek






Malzemeler:

1 kg levrek
4 orta boy patates
2-3 adet defne yaprağı
3-4 diş sarımsak
3 adet soğan
4 adet domates
4 adet yeşil biber
10-15 adet mantar

Sos için:

Yarım çay bardağı zeytinyağı
1 limonun suyu
1 tatlı kaşığı tane karabiber
Tuz

Yapılışı:

Temizlenmiş balıkların içine defne yaprağı ve bütün haldeki sarımsakları koydum.

Tepsinin ortasına yerleştirdim.

İnce ince dilimlediğim patatesleri balıkların etrafına dizdim.

Yarım ay şeklinde doğradığım soğanları, halka halka dilimlediğim domatesleri, yeşil biberi ve iri iri doğradığım mantar parçalarını da ekledim.

Sos için bir kapta zeytinyağı, limon suyu, tane karabiber ve tuzu karıştırıp yemeğin üzerine gezdirdim.


Önceden ısıttığım 180 derece fırında yaklaşık 1 saat pişirdim.

Afiyet olsun...

 

0 yorum:

Yorum Gönder