Pages

24 Ocak 2014 Cuma

Kırmızı Biber Çorbası




Yine diyette olanlar için eşi bulunmaz bir tarif. Yağsız süt kullanırsanız sadece 65 kalori. Denemeyi en çok sevdiğim yemek türü sanırım çorbalar. Yaptığım çorba tarifi sayısını ben bile bilmiyorum. Birkaç ayda bir aynı çorbaya sıra geliyor ve biz de böylelikle özlemiş oluyoruz :) Yani bu demektir ki sizinle bütün çorba tariflerimi paylaşmam birkaç ay sürecek :)
Hatta kalın :))

Malzemeler:
(4 kişilik)

4 adet kırmızı biber
4 su bardağı su
1 su bardağı süt
1 küçük boy soğan
2 diş sarımsak
5-10 dal maydanoz
Tuz

Yapılışı:

Biberlerin çekirdeklerini çıkarıp iri iri doğradım.
 
Su ve sütü tencereye koyup kaynattım.
 
Kaynamaya başlayınca tuz, kırmızı biber, soğan, sarımsak ve maydanozları ilave ettim.
 
Biberler yumuşayana kadar pişirdim.
 
Sonra blenderdan geçirip bir taşım daha kaynattım.
 
Dilerseniz acı baharatlar da ekleyebilirsiniz.
 
Afiyet olsun... 
 

0 yorum:

Yorum Gönder